martie 07, 2013

Castigatorul concursului Transavia

Dragii mei,

      Azi concursul organizat impreuna cu Transavia ia sfarsit. Va multumesc mult pentru participare si vreau sa stiti ca mi-ati dat o sarcina foarte grea. Initial am vrut sa aleg singura castigatorul dar pentru ca erau cateva fotografii care imi placeau la fel de tare m-am hotarat sa trag la sorti dintre acestea. Puteti vedea toate fotografiile inscrise in concurs aici, iar preferatele mele au fost:
1.Pui rulat cu branza si prosciuto de la Angelica Nistor

2.Cupcakes lasagna cu pui si ciuperci de la Mihaela Tanasa

3.Chicken Marsala de la Roze Chira

4. Piept de pui cu sos de rodie si sfecla rodie de la Alina Vicu

5.Terina de pui cu orez si legume de la Violeta Postolache

      Aici a intrat in actiune random.org care a decis ca premiul merge la:

 reteta cu numarul 4 trimisa de Alina Vicu.
     Felicitari Alina! Te rog sa imi trimiti un mail cu adresa la care sa iti trimitem premiul si un numar de telefon.

4 comentarii:

  1. Felicitari! Toare retetele au fost grozave, chiar greu de ales!

    RăspundețiȘtergere

  2. felicitari castigatoarei !
    eu nu inteleg un lucru,daca angelica nistor a castigat pe 1 martie la concursul organizat pe bucataras,un ditamai robot KitchenAid,de ce s-a mai inscris si la acest concurs plus alte 4 identice sa castige....un robot ???
    cand ai deja 2 roboti in bucatarie,daca ai spiritul fair-play ...da sansa si altora care n-au decat un amarat de mixer (daca-l au si pe ala ) sa castige un robot , e asa greu ?

    RăspundețiȘtergere
  3. Yupiii! Mi-ati facut o mare bucurie. Va multumesc mult pentru premiu si pentru felicitari!

    RăspundețiȘtergere