mai 20, 2012

Eton mess

      Pentru ca azi m-am trezit devreme, si rar mi se intampla asta in weekend, am timp sa mamanc micul dejun in tihna, sa termin curatenia si sa ma pregatesc pentru o petrecere ce se anunta a fi supercalifragilistica. iar minunatia asta de mai jos cred ca e modul ideal de a incepe o duminica.

Ingrediente
pentru 2 portii, timp de preparare 15 minute
200 g capsune
2-3 linguri de zahar
1 lingurita esenta de vanilie
1 iaurt mic, cremos
1 bezea mare
Preparare:
     Treaba e simpla: taie capsunele in sferturi, amesteca-le cu zaharul si un strop de esenta de vanilie si lasa-le sa stea 10 minute la temperatura camerei sa isi lase sucul. Apoi aseaza-le in pahare frumoase, alternand cu bezeaua rupta in bucati si iaurtul. Serveste imediat, folosindu-te de o lingurita cu coada lunga, ca sa poti strabate prin toate straturile.
    P.S: Eton mess de face de fapt cu frisca, numai ca eu am vrut de data asta o varianta mai dietetica. Daca voi n-aveti pretentii din astea make the real deal! Happy sunday!
                                                                                                      yours truly, Lavinia

Un comentariu:

  1. Sau un mod de a-ti indulci fiecare zi , ca doar s-a deschis sezonul " la fructe " ! Minunat, Lavinia ! Have a nice , sweet and good week !

    RăspundețiȘtergere