aprilie 05, 2012

Bloggers' night out 2- The London street bakery

     Saptamana trecuta (cred) m-am intalnit din nou cu gasca blogerilor mancaciosi, intr-o locatie relaxata si simpatica, contrar asteptarilor determinate de specificul englezesc: The London Street Bakery.
M-am bucurat foarte mult sa stau din nou la povesti cu Ana, Mazi, Florin si Madalin, si sa o cunosc mai bine pe Monica. In plus de data asta le-am avut alaturi si pe Ana si Catalina. Nu stiu daca eu am fost mai relaxata pentru ca deja ii cunosteam si ma simteam in largul meu sau daca pur si simplu locul asta a avut o influenta pozitiva asupra noastra, cert este ca am zumzait toata seara si ne-am fotografiat si-am dat farfuriile din mana-n mana de ziceai ca suntem la noi acasa.
     Gazda noastra, Rachel, ne-a ademenit cu povesti ispititoare despre mic dejunuri cu ciocolata si ceai negru, despre paini facute cu maia si bere si despre multe altele, ca de n-ar fi nu v-as mai povesti. Toate astea in dulcele grai englezesc pe care visez demult sa il ascult la fata locului.
     Am incercat aproape toate preparatele din meniu (cu exceptia supei de urzici pe care nu a vrut sa o guste nimeni :D) si am votat aproape in unanimitate pentru urmatoarele:
1.PAINE, PAINE si iar PAINE- fie ca am mancat-o cu unt simplu sau cu cacao, cu ulei de masline simplu sau cu zatar, cu sosuri pregatite in casa(pesto, harissa, tapenade, painea asta a fost atractia serii, asa incat am luat si acasa pentru cei dragi si ne-am promis sa ne facem un obicei din a ne-o procura. 

 2. Terina de porc, rata si ficat de pasare cu cirese murate-o textura densa si aromata ce se potrivea de minune cu ciresele acrisoare.
 3. Pate de ficat sigilat cu unt si servit cu paine prajita- ar fi mers mai degraba cu o felie de paine proaspata si cu aceleasi cirese murate
 4. Risotto roz cu sfecla- n-am luat decat o furculita dar mi-a placut, si tineti cont ca mie nu prea-mi place orezul.
 5. Placinta de vita cu bere- buna, insa un pic prea apoasa pentru gustul meu. Bag seama ca asa trebuia sa fie, pentru ca ni s-au adus linguri pentru a o manca. Mi-a placut mult foietajul de deasupra, as fi zis ca identific ceva branza inauntru.
 6. Sorbet de rodii- fiinn si racoritor, asa cum doar in Sicilia am mai mancat. Pe asta il incerc musai zilele astea. N-am poza pentru ca la momentul asta ramasesem deja fara baterie.
     Au mai fost pe masa si niste carnati de casa
  si un quiche si o tarta cu migdale si inghetata de vanilie, aceasta din urma comandata chiar de mine.

 Daca pe primele doua nu le-am gustat, sau nu imi mai amintesc de ele, despre tarta nu pot sa zic ca mi-a placut prea mult intrucat era un pic cam uscata iar inghetata de langa avea o consistenta ciudata. Se poate de asemenea ca eu sa fi fost prea ghiftuida in momentul ala si sa nu mai percep bine gusturile, asa ca cel mai bine mergeti la fata locului si faceti-va singuri o parere. Meniul se schimba saptamanal asa ca e posibil sa gasiti si alte minunatii acolo, despre care va rog sa imi spuneti si mie. De asemenea ati face bine sa va luati paine pentru acasa (rezista foarte bine la congelator) sau macar sa o incercati la fata locului.
     Mi-am cam pierdut sirul gandurilor si desi stiu ca vroiam sa va mai povestesc ceva cred ca ma opresc aici. Daca aveti chef de povesti elaborate, vedeti la Ana mai multe detalii, ca ea a povestit mai frumos si mai cu rabdare decat mine. Eu n-am o zi prea buna azi si astept sa se intample o minune ca sa imi revina iar pofta de viata.

                                                                                                                         Yours truly, Lavinia

3 comentarii:

  1. Pare tentant ! Abia astept sa ne inveti despre sorbetul de rodii ! Si daca esti amatoare de piine speciala iti recomand Tartelier !

    RăspundețiȘtergere
  2. Gratiela, ii stiu deja pe cei de la Tartelier, multumesc ca mi-ai amintit. Painea lor este intr-adevar delicioasa

    RăspundețiȘtergere
  3. Ι quitе like rеading through an artісlе
    thаt cаn make men and wοmen think.
    Alѕo, manу thankѕ for allοωing for mе tο comment!


    Fеel free to viѕіt my
    homepage - mats for frostweave bag

    RăspundețiȘtergere