octombrie 27, 2011

Blogger's night out at LOFT

Ca sa vedeti cat  de in urma sunt cu evenimentele o sa va povestesc acum o chestie foarte draguta care s-a intamplat joia trecuta. Am primit o invitatie neasteptata de la Florin a.k.a Crazy Mother Cooker de ma alatura grupului de blogeri mancaciosi la una dintre iesirile lor Blogger's night out. Bineinteles cu nu am putut sa refuz asa ca la ora 20:00 m-am infiintat la LOFT, nerabdatoare sa ii cunosc mai bine.
 Restaurantul se afla in centrul Metropolis (cladirea din caramida rosie de pe str. Grigore Alexandrescu 89-97, pe langa Reader's Cafe) si este unul dintre cele mai trendy locuri din oras.
Au aparut pe rand Madalin-Wine and knives, Florin, Smaranda-Zana Eficientei, Mazi, Ana- Easy Peasy, Anca-Cookie jar si Elena- Le blog piquant. Monica-Foodie family a lipsit motivat, din cauza unei raceli nesuferite.
Intamplarea a facut ca eu sa stau langa Madalin si nu mi-a parut rau deloc, pentru ca mi-a recomandat cele mai tari chestii din meniu si mi-a tradus atunci cand discutiile despre PR si marketing au devenit prea avansate pentru intelegerea mea limitata. Pentru ca eram asa de multi si masa asa de lunga nu prea am apucat sa socializez cu fetele, dar sper sa mai am ocazia.
Despre LOFT, numai de bine. Well, ar fi o mica problema cu preturile, dar asta nu e un restaurant la care sa mananci in fiecare zi. Cel putin nu pentru mine.
In rest, muzica buna, live, nici prea tare, nici prea incet, atat cat sa te auzi cu cei de la masa. Dax,The Man with the Sax mi-a placut foarte tare, la fel si muzica de club care s-a prelungit pana tarziu.  Atmosfera e undeva intre restaurant/club/lounge, iluminarea variind intre roz/mov/albastru (de aici si culorile dubioase din fotografiile pe care o sa vi le arat mai jos).
Designul e foarte tare si spatiul generos, suficient cat sa incapa lejer 200 de oameni la mese (lucru care s-a si intamplat spre ora 22, spre surprinderea mea).
 Daca vreti insa un argument pro solid acesta ar fi meniul. Mi-a fost destul de greu sa ma hotarasc, dar noroc ca a avut cine sa ma ajute. Toate preparatele au numele unor filme celebre, astfel incat batalia s-a dus intre Fight Club si Amelie, Requiem for a dream, Casablanca and so on.
Am inceput cu un Aperol spritz si un Jagermeister sorbet, asa, de incalzire.
 La aperitiv a fost terina de foie gras cu fructe confiate si un brittle de ciocolata, pe care abia am reusit sa o dau gata. Ma indopasem inainte cu paine proaspata cu unt si poate de-aia.:D
Felul principal a fost pentru mine un file de biban de mare crocant cu piure cu trufe, absolut delicios.
Am intins furculita si catre farfuriiile invecinate si am primit ba o scoica Saint Jaques cu sos de tarhon, ba o bucata de friptura de vita, ba crab atlantic, toate excelent preparate.
Preferatul meu a fost insa un fillet de turbot cu foie gras si sos de trufe.
Am auzit ca ar mai fi fost la masa si raviolli, confit de rata, tartar de somon cu blinis si supa de ceapa insa la ele nu am ajuns nici cu furculita nici cu aparatul de fotografiat, dar le gasiti la unul din ei pe blog.
Nu ma prea pricep eu la vinuri dar cred ca am baut cateva pahare de Golem alb, Crama Bazilescu, ca prea era bun. Sper sa il gasesc si prin magazine. Despre cel rosu, care s-a baut in cealalta jumatate am mesei, am auzit ca ar fi fost si mai si.
Cum nici o masa care se respecta nu se poate incheia fara desert, ne-am conformat si am cerut din fiecare cate unul, sa vedem ce si cum. Eu am ales o creme brulee delicioasa, cum doar la Barcelona mai mancasem, Madalin o molten lava cake, Smaranda un sorbet de casa, Florin o prajitura din mousse de ciocolata cu  glazura de ciocolata amaruie si  cu crema de vanilie.
Intre doua feluri de mancare am avut ocazia sa il cunoastem pe che-ul LOFT, Samuel Le Torrillec si sa aflam cate ceva despre provenienta ingredientelor folosite in restaurant.
Apoi a aparut la masa Charlie Ottley, tipul care prezinta documentarul despre Transilvania in care apare si Printul Charles.  Daca nu stiti despre ce vorbesc uitati-va pe Travel Channel pe 30 octombrie, i know i will. Trebuie neaparat sa vad Romania prin ochii lor, poate sunt lucruri care imi scapa.
Una peste alta, a fost bun. Si bine! Ce-mi mai place sa fiu food blogger! Thanks guys for a great evening!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu