mai 15, 2011

Duminica in familie


Azi am luat masa in familie, pe indelete. Au fost in vizita Oana si Ciobi, cumnatii mei, si am vrut sa le pregatesc ceva bun-bun de mancare. Pentru ca nu prea ne-am sincronizat si ora intalnirii s-a schimbat de cateva ori intr-un timp foarte scurt, meniul nu a fost cel pe care il alesesem de la inceput  ci unul adaptat si combinat la fata locului.
      A iesit un fel de fusion asa si chiar daca felurile de mancare nu s-au potrivit prea bine intre ele macar au fost foarte apreciate individual.
       Pentru inceput am savurat cate o felie de quiche cu pere, bacon si gorgonzola, pentru ca vazusem mai demult reteta la Chef Chilly si imi placuse foarte tare. Alaturi o salata simpla cu ulei de masline si otet balsamic.
    Felul principal a fost un butter chicken delicios, aromat si usor picant, alaturi de orez basmati simplu. Trebuie sa ii multumesc pentru reteta lui Crazy Mother Cooker, pe care l-am batut la cap de-a lungul timpului cu diverse intrebari despre condimentele folosite.
Dupa ce ne-am mai tras un pic sufletul am savurat si o delicioasa inghetata de martipan cu pricomigdale (vine si reteta curand!), am mai baut cate o bere sau un vin si ne-am jucat un pic cu aparatul de fotografiat.

Eu m-am simtit foarte bine si invitatii mei la fel. Abia astept data viitoare!

10 comentarii:

  1. Totul arata excelent, felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Paharul trebuia sa mascheze salata nu prea aspectuasa? In rest felicitari,ca de obicei. Salata trebuie amestecata intai cu uleiul care face o pelicula pe frunze,astel ramane aspectuasa si nu lasa nici apa.Dupa aceea pui restul(otet, sare ).

    RăspundețiȘtergere
  3. Paharul nu a fost pus acolo ca sa mascheze salata. Citind comentariul tau am observat si eu ca poate parea asa. Multumesc oricum pentru atentia acordata pozelor si pentru recomandari.

    RăspundețiȘtergere
  4. @Florin-Pfff, delicios! M-au intrebat intr-una: da cum ai facut, si ce ai pus, da' sosul asta de ce e roz, da' ai pus si cuisoare?

    RăspundețiȘtergere
  5. :)) Haaaa ce rapida ai fost. Delicios ideed. Lipsa cuisoarelor: apreciata. Mancarea si compania: lovely :) Daca viitoare gatim tailandez la mine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Arata bine quiche-ul tau :) Ti-a placut? Si eu vreau sa-l mai fac odata, si sper ca de data asta sa nu mai uit de gorgonzola :p

    RăspundețiȘtergere
  7. Multumesc Chef Chilly pentru reteta, ne-a placut foarte tare. Am mancat si azi de dimineata o portie la micul dejun.

    RăspundețiȘtergere