aprilie 08, 2011

Salata calda de cuscus

Nu stiu cum se face ca cel putin o data pe luna ramanem in pana de mancare. De fapt stiu, da' nu spun.
Ieri a fost una dintre zilele alea in care tot ce-am gasit in frigider a fost o lamaie si o bucata de branza. Noroc ca omu' mai are si dulap si congelator, ba chiar si plante aromatice in ghiveci, ca altfel nu stiu ce ma faceam. Dupa ce am rascolit toata casa si am adunat pe langa mine ingrediente care mi se parea ca merg impreuna am facut o salata asa de buna de parca m-as fi preocupat in mod deosebit.

Ingrediente:
o cana cuscus
sucul de la jumatate de lamaie
cateva fire de menta verde si lamaita
o ceasca de mazare
cateva linguri de ulei de masline
o bucatica de branza
sare, piper.
Preparare:
Am turnat apa fierbinte peste cuscus cat sa-l acopere si sa-l depaseasca cu un deget si l-am lasat sa se umfle.

Intre timp am jumulit menta si lamaita de pe balcon, am spalat si tocat marunt frunzele.

Mazarea era congelata asa ca am dat-o in doua trei clocote sa se inmoaie usor.

Cand cuscusul s-a umflat, l-am amestecat un pic cu o furculita sa se afaneze apoi am adaugat mazarea, verdeata si branza faramitata. Am turnat deasupra uleiul amestecat cu sucul de lamaie si condimentele si am mancat pana n-am mai putut. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu