aprilie 07, 2011

New place in town

Imi vine foarte greu sa va povestesc despre Readers Cafe pentru ca sunt atat de multe de spus incat nu stiu cu ce sa incep.
    Cu inceputul, ar zice cineva.
    Am aflat de existenta acestui loc de pe Facebook apoi am citit mai multe reviewuri si le-am vizitat pagina. Mi s-a parut dragut din mai multe motive: pentru ca nu se afla in centrul vechi, pentru ca beneficiaza de un spatiu generos si o amenajare prietenoasa si pentru ca este nou deschis. Mi-am alertat prietenii si sambata seara am fost sa ne bem berea acolo.
     Readers Cafe se afla pe strada Grigore Alexandrescu, nr 89-97, in Metropolis Center. Se poate intra atat din Stefan cel Mare cat si de pe Grigore Alexandrescu, cel mai bun reper fiind dupa parerea mea Mega Image-ul amenajat in cladirea de caramida rosie dintre Dorobanti si Piata Victoriei. 
     Dupa ce ne-am plimbat vreo 20 de minute pe stradutele cu sens unic si am ocolit vreo 5 strazi ca sa gasim un loc de parcare am ajuns in sfarsit la destinatie. Prietenii nostrii ne asteptau deja acolo, intr-o atmosfera calda si linistita cum nu am mai gasit de mult. Cafeneaua este amenajata pe mai multe nivele, masa la care am stat noi  aflandu-se la etaj.
      Pentru ca nu imi era foarte foame am comandat o salata Readers, salata casei cum ar veni, cu rucola, dovlecel, ciuperci si branza de capra-delicioasa. In jurul meu am vazut paste cu somon sau carbonara, alte salate sau prajituri cu ciocolata, toate bune si la preturi foarte decente. Am savurat si un pahar de vin pentru ca mai apoi sa mi se faca pofta de un cocktail. Singurul lucru pe care pot sa il reprosez la acest capitol este servirea prea inceata, incat aproape ca ne hotarasem sa plecam pana am primit un Tequila Sunrise.

      Pentru ca Roz a fost curioasa sa afle cine s-a ocupat de amenajare si pentru ca Pop se tot dadea in spectacol cu aparatul foto o doamna draguta ne-a dat mai multe informatii si l-a rugat pe Pop sa faca niste fotografii. In sala de la parter se desfasura o petrecere privata cu muzica live cantata la pian, respectiv la saxofon si cu tot felul de tipuri de sushi.

      Pop s-a tot fatait pe acolo astfel incat nu a reusit sa fotografieze mancarea pe care o comandasem noi. Am aflat totusi cu aceasta ocazie ca sushi arata foarte bine si ca merita incercat.

      Ba mai mult decat, atat am primit din partea casei doua platouri cu sushi dulci, unele cu fructe iar altele cu ciocolata. Vorba lui Roz, noi de ce nu ne-am gandit nicioadata sa facem sushi dulce?
     A fost o seara relaxata, intr-o atmosfera foarte placuta, cu muzica live in surdina si mancare delicioasa. Nu a fost nevoie sa tipam unul la altul ca sa ne auzim, nu am asteptat o ora sa obtinem o masa si nici nu am lasat toti banii din portofel. Cu alte cuvinte cred ca vom mai merge pe acolo, ceea ce va doresc si voua.

Pentru mai multe informatii despre meniu, preturi sau locatie puteti intra pe siteul readerscafe.ro

2 comentarii:

  1. Tequila Sunrise ăla arată ca un Mojito...

    RăspundețiȘtergere
  2. Asa e! Poza aia e pusa doar pentru exemplificare pentru ca tequila sunrise nu a apucat sa fie fotografiat pentru ca l-am baut.HAC!

    RăspundețiȘtergere