iulie 13, 2010

Gnocchi

Dia m-a tot batut la cap sa ii fac gnocchi,ca a mancat ea undeva si i-au placut.Am cumparat o punga de la Mega Image si i-am facut aseara cu sos proaspat de rosii cu busuioc si mozzarela .Au fost foarte buni si azi bucatarul din mine a zis ca trebuie sa fac din nou, de asta data fara sa mai cumpar nimic de-a gata de la magazin.

Si m-am apucat de treaba: Am copt vreo 4-5 cartofi mari apoi i-am curatat de coaja si am zdrobit miezul ca pentru piure.Am obtinut 500 de grame de pulpa la care am adaugat un ou batut bine, putina sare, foarte putin ulei si 125 g de faina.Am framantat si am obtinut un aluat lipicios din care am intins suluri subtirele pe masa bine pudrata cu faina.Le-am taiat cu un cutit in pernute mici si le-am lasat un pic sa se odihneasca.

 
 Am pus o oala mare cu apa si sare la fiert si cand a inceput sa fiarba am adaugat gnocchi.Cand se ridica la suprafata inseamna ca sunt gata.Daca vrem sa ii mancam pe loc ii scoatem din apa si aii aruncam direct in sos iar daca vrem sa ii pastram pentru mai tarziu ii scoatem pe o tava sa se raceasca apaoi ii punem intr-o cutie la frigider. Eu i-am mancat pe loc cu un sos din 100 g de smantana dulce,aproximativ 50 de grame de gorgonzola si o mana de chives proaspat tocmai tuns din ghiveci.
 
Asta e pe drept cuvant l'arte d'arrangiarsi-"arta de a face ceva din nimic".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu