iunie 21, 2010

Meniu de weekend


Dupa examenul nesuferit de la urologie am luat o pauza bine meritata si m-am rasfatat tot weekendul,atat de tare ca nici macar nu am gatit :D.Vineri am fost la concertul Aerosmith unde in afara de muzica foarte buna si de compania prietenilor m-am delectat si cu cateva beri si un hot dog ,asa in spirit american.
Sambata ne-am trezit cam tarziu si pentru ca era undeva intre mic dejun si pranz am fabricat repede niste paste cu sos pesto apoi am sarit in masina si am plecat la mare.Biscuitii Grisbi cu crema de cirese pe care i-am luat de la o benzinarie si inghetata la aparat de la Elion mi-au amintit de toate vacantele din copilarie.Dupa plimbarea pana la Cazino ne-am oprit la restaurantul On Plonge care este situat chiar langa mare,intr-o zona in care se afla un mic port pentru iahturi si alte barci.Am mancat dorada la gratar cu cartofi noi si mujdei de usturoi iar Sorin stavrid cu mamaliga.Ne-au adus comanda aproape instant,totul a fost delicios si foarte accesibil la pret.Au o si o varietate destul de mare de fructe de mare,pui de balta si tot felul de pesti iar amplasarea este excelenta.Sigur vom trece pe aici si data viitoare cand ajungem in Constanta.
Duminica am mers la plaja si la ora pranzului am fost la restaurantul Scoica din Mamaia pentru ca era foarte aproape si pentru ca anul trecut chiar ne placuse acolo.Locul este intr-adevar dragut:pe malul lacului Siutghiol,cu mesele puse direct pe nisip si ospatarii imbracati in tricouri marinaresti.Insa cam atat.Servirea este fooooaaaarte lenta,mancarea destul de putina,scumpa si cam proasta.Nu prea mi-a placut nimic din ce am luat:ciorba de vacuta, salata de fructe de mare(erau niste amarate midii decongelate fara nici un sos fara nimic) si un frappe care era mai mult cacao cu lapte.Noroc ca imi era foame.
Spre seara ne-am intors acasa, nu insa fara a face un popas "turistic" la mami la Fetesti.Mi-a placut si la "restaurantul asta".Ardeii umpluti cu dragoste au fost excelenti,servirea si compania-ce sa mai vorbim.Iar cand au aparut si rosiile de curte si branza chiar ca nu am mai avut ce sa zic.
A fost un weekend reusit, daca vremea va fi buna sper sa facem o reconstituire sambata si duminica viitoare.Cat despre poze,nu am facut nici una...atat de lene mi-a fost.(am gasit in schimb cateva poze dragute cu On plonge si alte pareri pe siteul asta http://www.miscellanea.ro/2008/03/on-plonge.html)
O saptamana frumoasa tuturor!

Un comentariu:

  1. Astea sunt sandalele mele? Cum au ajuns la mare, in nisip? Pe mine m-au lasat sa muncesc si ele s-au dus la distractie...

    RăspundețiȘtergere